IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 26 martie 2008

BETTY, NOUL TALISMAN AL LUI IONUT POPA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, cunoscut ca un mare iubitor de animale, are de cateva zile un nou patruped.
“De mult timp imi plac cainii.
Am avut pana acum peste zece rase da caini, dar boxer nu am mai avut. De un an de zile am un boxer alb, Deco. E acasa, la Arad. Are acolo toate conditiile. I-am facut in curtea casei mele o casuta numai pentru el. Problema e ca nu prea sta in ea, mai mult prin casa, tolanit pe masa in sufragerie”, a declarat Ionut Popa.
Noul membru al familiei Popa este Betty, o catelusa de 5 luni din rasa boxer: “Un prieten ce trebuia sa mearga in Italia avea aceasta catelusa si cand a plecat mi-a lasat-o mie.
Sper sa-i fac o surpriza lui Deco si sa-i placa noua partenera”, a spus Popa.
TehnicianuI a precizat ca de cand a luat-o pe Betty merge aproape peste tot cu el: "O iau cu mine oriunde ma duc pentru ca nu-i place sa stea singura in casa. N-am avut cum sa o iau cu mine la stadion la meciul cu CFR Cluj, dar imediat dupa meci m-am grabit sa ajung acasa pentru a fi cu ea".
Miercuri, Popa va pleca la Arad impreuna cu Betty si spera ca Deco se va bucura de noua partenera: “Nu stiu cum va reactiona Deco cand o voi duce acasa pe Betty. Eu sper sa se bucure dar mi-e frica sa nu fie gelos pe ea si sa o muste” a conchis Popa.

Niciun comentariu: