IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 26 martie 2008

CHIVU: "NE-AM DEMONSTRAT VALOAREA!"


Capitanul echipei nationale, Cristi Chivu, s-a aratat bucuros de jocul echipei nationale in meciul cu Rusia, considerand aceasta partida drept un test util inaintea turneului final din Austria si Elvetia.
"Eu nu simt oboseala pentru ca am jucat doar 45 de minute. Ne bucura jocul pe care l-am facut in aceasta seara, demonstram inca o data ca avem o echipa de valoare, care atunci cand e intr-un moment favorabil stie sa-si fructifice ocaziile. Am fost tot timpul pregatiti de EURO, conteaza foarte mult rezultatul pentru ca noi este practic penultimul meci inaintea turneului final.
Important e ca am reusit sa castigam, sa practicam un joc foarte bun. Au debutat si cativa jucatori noi la echipa nationala, un lucru imbucurator, ne ramane doar sa ii felicitam", a declarat Chivu.
Referitor la starea sa de sanatate, Chivu a tinut sa ne anunte ca este sanatos. "N-am prea multe probleme in timpul unui joc, il am totusi blocat, fac injectii inaintea meciurile, mi-e destul de bine. Sper sa o tin tot asa, sunt increzator, am timp sa lucrez, sa fac fizioterapie, sa acumulez forta necesara.
Sunt optimist ca voi fi prezent pe teren la Campionatul European", a precizat capitanul nationalei.

Niciun comentariu: