IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 7 iulie 2011

ACSMU POLI IASI A MURIT! TRAIASCA CSMS IASI!


Presedintele executiv al clubului ACSMU Poli Iasi, Mircea Ursu, a declarat joi ca gruparea din dealul Copoului va activa in noua editie de campionat sub titulatura de CSMS Iasi, pentru a nu se mai crea confuzii cu fosta formatie Politehnica Iasi.
„Chiar daca actuala echipa apartine de alta societate, inca mai apar confuzii intre Politehnica Iasi, echipa care s-a desfiintat in vara anului trecut, si ACSMU Politehnica Iasi. In aceste conditii, am luat decizia de a schimba numele echipei. Ne-am inscris in noua editie de campionat sub numele de Clubul Sportiv Municipal Studentesc (CSMS) Iasi. Am renuntat total la numele de «Poli» pentru a nu mai aparea confuzii“, a spus Mircea Ursu.
Echipa de fotbal fanion a Iasului a mai evoluat sub denumirea de CSMS Iasi in perioada 1958 – 1967, insa atunci initialele veneau de la Clubul Sportiv Muncitoresc Studentesc.

Niciun comentariu: