IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 10 ianuarie 2012

FLORIN PRUNEA: "SUNT CONVINS CA PUTEM PROMOVA!"


Noul preşedinte executiv al CSMS Iaşi, Florin Prunea, a declarat marţi, în cadrul ueni conferinţe de presă, că a ales să vină la Iaşi deoarece este convins că această formaţie poate promova în Liga I.
„Am venit la Iaşi convins fiind că putem promova în prima ligă. Am găsit la Iaşi oameni care iubesc fotbalul şi după o discuţie purtată cu aceştia, în care mi-am expus punctual de vedere referitor la ceea ce vreau eu să fac, am decis să accept funcţia de preşedinte executiv. Pentru mine este o onoare să lucrez la Iaşi. Urmează să semnez un contract pentru o perioadă de doi ani şi jumătate. Voi avea atribuţiile unui preşedinte executiv, dar e clar că nu voi putea face totul de unul singur. Voi avea nevoie şi de sprijinul celor de aici”, a spus Florin Prunea.
Fostul portar al echipei naţionale a mai adăugat că a fost convins de primarul Gheorghe Nichita să vină la Iaşi: „În urma discuţiilor avute cu domnul primar Nichita, acesta m-a convins să vin la Iaşi. Îl ştiu de mult timp şi ştiu că iubeşte foarte mult fotbalul. Cunosc Iaăul pentru că am mai fost aici chiar şi cu naţionala de tineret. Venirea la o echipă de ligă secundă nu este un pas înapoi pentru mine, pentru că voi lucra într-unul dintre cele mai mari oraşe din ţară”.
Prunea a mai precizat că este convins că va colabora bine cu antrenorul Ionuţ Popa.
„Nu am vorbit încă cu domnul Ionuţ Popa. Urmează să vorbesc cu el la telefon până ne vom vedea la Iaşi. Sunt sigur că voi colabora bine cu domnul Popa, mai ales ne ştim de mult timp. Domnul Popa va decide ce jucători vom transfera”, a conchis Prunea.

Niciun comentariu: