IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 24 noiembrie 2010

VICTOR HANESCU: „VREAU ANUL VIITOR SA MA APROPII DE TOP 20 ATP“


Tenismanul roman Victor Hanescu a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, sustinuta la Iasi, ca si-ar dori ca in anul 2011 sa se apropie cat mai mult de primele 20 de locuri in clasamentul ATP.
„Am venit la Iasi pentru un cantonament de doua saptamani, alaturi de preparatorul meu fizic Cezar Honceriu. Anul acesta a fost unul bun pentru mine, aflandu-ma acum pe locul 51 in clasamentul ATP. Am jucat o finala la Casablanca, am ajuns in sferturi la cateva turnee de Master, plus cele doua victorii din Cupa Davis. Vreau anul viitor sa ma apropii de top 20 ATP. Mi-am propus sa particip la mai putine turnee, dar pentru care sa ma pregatesc foarte bine. Vreau rezultate foarte bune la turneele de Grand Slam si la cele Master. Voi miza pe sezonul de zgura, turneul din Australia, de la inceputul anului, fiind primul la care voi participa“, a spus Victor Hanescu.
Cel mai bine clasat tenisman roman a apreciat rezultatele obtinute de echipa de Cupa Davis a Romaniei: „Echipa de Cupa Davis a Romaniei a avut un parcurs bun in acest an si eu cred ca si-a atins obiectivul. Nu este la indemana oricui sa se afle intre primele 16 echipe din lume, mai ales ca noi avem o echipa tanara. ~n continuare, ne asteapta partida cu Argentina, din martie, la Buenos Aires. Cu siguranta va fi o disputa dificila si tocmai de aceea vom merge in cateva turnee de pregatire in America de Sud“.
Victor Hanescu a mai adaugat ca isi doreste sa-si deschida o Academie de tenis la finalul carierei.
„Anul viitor voi implini 30 de ani si incep si eu sa ma gandesc la finalul carierei. Dupa ce voi termina cu tenisul profesionist, mi-as dori sa deschid o Academie de tenis, pentru a-i putea ajuta pe tinerii tenismani romani“, a conchis Hanescu.

Niciun comentariu: