IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 13 decembrie 2011

CSMS IASI A RENUNTAT LA BALBA, ALDEA SI MARINKOVIC


Preşedintele CSMS Iaşi, Mircea Ursu, a declarat marţi că gruparea din dealul Copoului s-a despărţit de jucătorii Ionuţ Bâlbă, Bogdan Aldea şi Sascha Marinkovic.
“Ne-am despărţit de Bâlbă şi Aldea, jucători a căror înţelegeri cu noi expiră luna aceasta şi am decis să nu le prelungim. Un alt jucător la care am renunţat este Marinkovic, care se va întoarce la Viitorul Constanţa, de unde îl luasem sub formă de împrumut", a spus Mircea Ursu.
Oficialul formaţiei ieşene a mai adăugat că în această săptămână se vor rezilia contractele şi cu alţi jucători: "Vrem ca în această săptămână să rezolvăm problema celorlalţi jucători la care a decis să renunţe antrenorul Ionuţ Popa. Este vorba despre Panul Tincu, Natanael Pavăl, Anatolie Beoştean, Laurenţiu Florea şi Vasile Ghindaru. În plus, Marian Vătavu şi-a manifestat dorinţa de a pleca şi noi suntem de acord. Vom negocia rezilierea şi cu el".

Niciun comentariu: