IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 16 ianuarie 2012

FLORIN PRUNEA: „MULTE ECHIPE NU VOR TERMINA CAMPIONATUL “


Noul preşedinte al CSMS Iaşi, Florin Prunea, care luni a semnat un contract pe doi ani şi jumătate cu gruparea din dealul Copoului, a declarat la reunirea lotului, că multe echipe nu vor termina această ediţie de campionat.
„Cunosc foarte bine fotbalul din Liga a II-a. Multe echipe, atât din prima cât şi din a II-a serie, au probleme mari financiare şi nu vor termina campionatul. În seria noastră, principala contracandidată a noastră este echipa lui Gică Hagi, Viitorul Constanţa, o grupare bine organizată şi construită. Celelalte contracandidate la promovare sunt echipele care se află deasupra noastră acum în clasament, dar nu cred că este vreuna superioară nouă. Nici măcar Viitorul, echipă care a pierdut în faţa Iaşului. Obiectivul nostru este unul foarte clar: promovarea în Liga I“, a spus Florin Prunea.
Oficialul formaţiei ieşene a mai adăugat că în acest retur de campionat la Iaşi nu vor fi probleme financiare: „Am discutat cu primarul Gheorghe Nichita şi cu oamenii din Consiliul Director şi am primit asigurări că nu vor fi probleme cu banii. Tocmai de aceea am ales să vin alături de această echipă. Cunoşteam foarte bine Iaşul fotbalistic şi am susţinut acest oraş chiar şi înainte, când eram la Federaţie, şi am vrut să venim cu echipa naţională de tineret aici şi să organizăm o finală de Cupa României“.
La ieşirea de la vestiare, Florin Prunea a fost aclamat de aproximativ 30 de suporteri, care au venit să vadă formaţia ieşeană la primul antrenament de după vacanţa de iarnă.

Niciun comentariu: