IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 16 ianuarie 2012

IONUT POPA: „VREAU SA AM IN PRIMUL RAND ECHIPA BUNA SI DE-ABIA PE URMA SA POMOVEZ “


Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat luni seară, la reunirea lotului, că îşi doreşte în primul rând formarea unei echipe competitive şi de-abia pe urmă promovarea în Liga a I.
„Ne aşteaptă pe toţi un an greu şi totul depinde cum vor fi alegerile. Comasate sau anticipate... Serios vorbind, să ştiţi că eu îmi doresc în primul rând formarea unei echipe bune şi de-abia pe urmă să tragem la promovare. Degeaba am un lot de 30-40 de jucători, dacă am numai 12-13 care pot evolua la nivel înalt. Pentru mine, un jucător bun este cel care corespunde cerinţelor mele. Poate să vină şi din Liga a III-a, nu neapărat să aibă un nume. Pe teren nu joacă numele“, a spus Ionuţ Popa.
Tehnicianul formaţiei ieşene a mai adăugat că speră într-o colaborare bună cu noul preşedinte, Florin Prunea: „Nu mi-a plăcut cum au mers lucrurile în tur şi sper ca acest lucru să se schimbe. Cea mai bună denumire a funcţiei lui Florin Prunea este de preşedinte. Nu poate să vină cineva din România să-mi spună mie că este manageral general. Asta ar presupune să se ocupe şi de latura sportivă, dar şi de cea adminitsrativă. Aşa ceva este foarte greu, dacă nu chiar imposibil în România. Sper să colaborez bine cu Florin, cu care mă ştiu de mai mult“.
La primul antrenament al formaţiei ieşene au participat 28 de jucători:
PORTARI
Bălan, Cr. Popa, Samoilă (Sportul Studenţesc)
FUNDASI
Creţu, Vladu, Humă, R. Tincu, Mitrea, Ciucur, Avrămia, Andrieş
MIJLOCASI
Crengăniş, Bădic, Straton, Cl. Tudor, Gado, Gorovei, Ghindaru, Nalaţi, Florea, Orac, Codrea (Millenium Gearmata), Petrovic (Metalac Gornji)
ATACANTI
Herghelegiu, Onofraş, Huţanu, Brajkovic (Vozdovac) şi Pavel Sorin (Italia, Serie C).
Zilele următoare sunt aşteptaţi să vină portarii Alexeev şi Coca şi jucătorii de camp Vajou, Şomodean, Crăciun şi Scărlătescu.

Niciun comentariu: