IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 18 februarie 2009

IONUT BALBA: „IN PROPROTIE DE 90% NE SALVAM DE LA RETROGRADARE!“


Atacantul echipei Poli Iasi, Ionut Balba, a declarat miercuri ca in proportie de 90%, gruparea din dealul Copoului va scapa in acest sezon de la retrogradare.
„Cantonamentul din Antalya a fost unul lung, insa ne va prinde foarte bine. Conditiile de cantonament au fost foarte bune, probabil cele mai bune de cand sunt eu la Iasi. Eu m-am pregatit foarte bine si am reusit sa si inscriu in meciurile amicale jucate in Turcia. Sper sa o tin si in campionat tot asa. Ma bucur ca a revenit Andrei Cristea la noi, cu care ma inteleg foarte bine in atac. Cred ca in proportie de 90% ne salvam de la retrogradare!“, a declarat Ionut Balba.
Jucatorul iesean a mai spus ca isi doreste ca echipa sa sa repete si in campionat prestatiile si rezultatele bune din cantonamentul din Turcia: „Domnul Bergodi a pregatit foarte bine meciurile pe care le-am jucat in Antalya, se vede ca este un antrenor foarte bun. Multi spun ca victoriile din amicale nu conteaza, insa eu cred ca aceste succese conteaza foarte ult pentru moralul nostrui in primul rand. Am obtinut multe victorii in amicalele din Turcia si sper sa continuam si in campionat seria jocurilor bune“.
Un alt jucator al Politehnicii Iasi, Alejandro Gavatorta, a precizat ca in ciuda frigului din Romania, el si colegii sai sunt pregatiti de reluarea campionatului: „Este mult mai frig in Romania decat era in Antalya. Era mai bine acolo, dar asta e. Trebuie sa ne obisnuim pentru ca mai avem putin si se reia campionatul. ~n Antalya ne-am pregatit bine, am obtinut rezultate bune, ramane sa confirmam acest lucru si in campionat. ~n Turcia, a fost pusa la punct asezarea tactica, acum toata lumea stie ce trebuie sa faca, asteptam inceperea returului!“

Niciun comentariu: