IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 24 februarie 2009

SORIN BOCA: „AM ACHITAT DATORIA CATRE CEAHLAUL“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca gruparea din dealul Copoului a achitat echipei Ceahlaul Piatra Neamt datoriile de aproximativ 20.000 de lei, astfel ca elevii lui Cristiano Bergodi vor fi programati in prima etapa din retur.
„Am achitat datoria catre Ceahlaul, astfel ca nu vor fi probleme legate de neprogramarea echipei noastre in prima etapa a returului, cand vom juca pe teren propriu, in compania formatiei Universitatea Craiova. Practic aceasta suma pe care o aveam noi de platit erau niste penalitati pentru neachitarea la timp a unor transe din suma de 50.000 de euro, pe care trebuia s-o platim in contul transferului jucatorului Mircea Oprea de la gruparea nemteana“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul gruparii din dealul Copoului a mai spus ca pana la partida de vineri, cu Universitatea Criova, jucatorii ieseni isi vor primi salariile pe luna ianuarie: „Noi le-am promis jucatorilor ca pana la ora meciului cu Universitatea Craiova vor fi cu drepturile salariiale la zi si ne vom tine de cuvant. ~n ultimele luni le-am achitat toate datoriile pe care le avea clubul fata de ei de anul trecut, iar acum le vom da si ultimii bani. Salariile pe ianuarie trebuiau date pana pe 15 ianurie, dar intampinat ceva probleme, insa baietii ne-au inteles“.

Niciun comentariu: