IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 20 iulie 2010

GRIGORE SICHITIU: „NE-AM DORI UN SCHIMB DE LOCURI CU BRASOVUL!“


Grigore Sichitiu, care urmeaza sa preia functia de presedinte al clubului Poli Iasi, a declarat marti ca si-ar dori un schimb de locuri cu FC Brasov, pentru ca gruparea din dealul Copoului sa ramana in Liga I si in viitorul sezon.
„Ne-am dori un schimb de locuri cu Brasovul! Mai multe nu pot spune acum. Totul depinde de cei de la Brasov. Nu am discutat inca de vreo suma de bani. Ar fi de inteles ca Brasovul sa se retraga dat fiind ca situatia financiara de acolo este una foarte grea, dar cred ca probleme au toate echipele“, a spus Grigore Sichitiu.
Sichitiu a mai adaugat ca ar fi foarte tarziu pentru Poli Iasi sa se pregateasca pentru Liga I: „Regulamentul spune foarte clar ca, in cazul in care o echipa se retrage pana la inceperea campioantului, o alta ii poate lua locul. Este exact ca in cazul International Curtea de Arges cu Pandurii Targu Jiu. Pentru Poli Iasi ar fi foarte tarziu sa se pregateasca acum pentru Liga I in conditiile in care in aceasta saptamana este programata prima etapa din prima liga. Dar, repet, nimic nu este imposibil. Daca pana se reia campionatul, Brasovul se retrage, noi am ramane in prima liga“.

Niciun comentariu: