IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 14 iulie 2010

IONUT POPA: „DACA ESTE DE ACORD SOTIA, VIN LA POLI IASI!“


Antrenorul Ionut Popa, care a fost prezent miercuri seara la antrenamentul echipei Poli Iasi, a declarat ca va semna cu gruparea din dealul Copoului doar in cazul in care va fi de acord si sotia sa.
„Stiti foarte bine ce discutii am avut si in anii trecuti cu sotia, cand am venit la Poli Iasi. Acum, daca este de acord sotia, vin la Poli Iasi! Urmeaza sa port o discutie cu oficialii clubului si in cateva zile voi da un raspuns“, a spus Ionut Popa.
Tehnicianul aradean a mai adaugat ca vrea aducerea a cinci jucatori de valoare, pentru a lupta pentru promovarea in Liga I: „Am inteles ca sunt probleme de efectiv, mai ales in compartimentul median, acolo de unde vor pleca Ignatov si Viveiros, plus ca a plecat Vali Negru. Daca vin la Poli Iasi, vreau sa luptam inca din primul an pentru promovare. Tocmai de aceea vreau sa aducem cel putin cinci jucatori valorosi. Daca nu se vrea promovarea la Iasi, mai bine stau acasa, la UTA, si joc pentru locurile 4-5!“

Niciun comentariu: