IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 23 iulie 2010

POLI IASI A INCEPUT CU O INFRANGERE


Formatia Poli Iasi a pierdut vineri seara meciul amical disputat la C=mpulung Moldovenesc, scor 1-2 (0-1), in fata echipei de Liga a III-a, Rapid CFR Suceava.
Golul iesenilor a fost reusit de Palimaru (foto) in minutul 50.
Antrenorul Ionut Popa a inceput cu urmatorul „11“: Branet – Straut, Ad. Ilie, Costache, D. Eze – Barladeanu, Spiridon, Drida, Cornea – Balba, Ungureanu.
Au mai jucat: Manea, Straton, Cuciula, Tincu, Darvaru, Cretu, Siminic, Palimaru, Liuba, Buhusi, Mihut, Petcu, Samson si Tecsi.
La finalul partidei, antrenorul Ionut Popa, care urmeaza sa semneze cu Poli Iasi, a declarat ca nu poate lupta pentru promovare cu lotul actual.
„Cu actualul lot nu putem lupta pentru promovare. Cu ce avem acum, ne vom afla cel mai probabil undeva la mijlocul clasamentului în Liga a II-a. Daca se vrea promovarea, trebuie sa aducem cel putin cinci-sase jucatori de valoare. Am primit garantii ca vor fi adusi jucatori, dar eu vreau sa vina pana la 1 august, pentru ca dupa aceea degeaba mai vin, e prea tarziu. Nu am semnat cu Poli inca si o voi face doar daca se vrea promovarea“, a spus Ionut Popa.

Niciun comentariu: