IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 19 august 2010

CRISTIAN STARICA: „MA ASTEPT SA FIM EXCLUSI DIN LIGA A II-A!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Cristian Starica, a declarat joi ca gruparea din dealul Copoului va intra in insolventa si se asteapta sa fie exclusa din Liga a II-a.
„Fiind convocati la Comisia de Disciplina a FRF, nu am reusit sa demonstram ca putem respecta sentintele comisiilor federale. De asemenea, actionarii clubului nostru au solicitat insolventa clubului, neavand de unde sa plateasca datoriile de aproximativ 3,3 milioane de euro. Pana la sfarsitul acestei saptamanii vor fi inaintate documentele pentru intrarea in insolventa a societatii Politehnica Iasi SA. In aceste conditii, ma astept sa fim exclusi din Liga a II-a“, a spus Cristian Starica.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca gruparea din dealul Copoului nu a putut demonstra ca poate achita datoriile pe care le are: „Nu am putut sa ne achitam datoriile fata de mai multi jucatori si terti, desi cei de la comisie ne-au atentionat de mai mult timp. Nu am reusit sa demonstram nici ca avem banii necesari sustinerii activitatii in sezonul viitor. In aceste conditii, ma astept sa avem soarta echipei Farul Constanta“.

Niciun comentariu: