IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 27 martie 2009

FOTBALISTII POLITEHNICII IASI AU FOST LA PLANTAT POMI


Fotbalistii formatiei Poli Iasi si angajati ai clubului au participat vineri ca voluntari la campanie de impadurire „Romania prinde radacini“, prin care se doreste impadurirea cu minimum cinci hectare a fiecarui judet.
Jucatorii au plantat mai multi puieti de pin si salcam in zona C.A. Rosetti, la iesirea din oras.
Antrenorul formatiei iesene, Cristiano Bergodi, a declarat ca este pentru prima data cand participa la o astfel de actiune.
„Acasa, in Italia, am mai pus mana pe lopata, dar cu mult timp in urma. Pomi nu am mai plantat pana acum, este prima data si ma bucur ca toti baietii au fost de acord sa vina. Cred ca e mai usor la antrenamente decat la sapat!”, a declarat Cristiano Bergodi.
Atacantul Andrei Cristea s-a dovedit a fi cel mai harnic dintre jucatori, el sadind cinci puieti, cate unul pentru fiecare echipa la care a evoluat in cariera: „Eu am plantat cinci pomi, cate unul pentru fiecare echipa unde am jucat pana acum, FCM Bacau, Steaua, Poli Iasi, Poli Timisoara si Dinamo. Ma bucur ca am contribuit si eu la formarea unei paduri si sper ca prin ceea ce am facut noi sa prinda radacini nu doar Romania, ci si Poli Iasi in Liga I”.
Cel mai glumet dintre jucatori a fost capitanul Bogdan Onut, care a spus ca sapa in cautarea unor puncte care sa mentina Poli in Liga I.
„Sap poate gasesc ceva puncte! Incerc sa dau de punctele de la Constanta, poate gasesc chiar 3. O sa sap mai adanc, poate dau si de salvarea de la retrogradare! Sper ca peste cativa ani sa venim cu copiii nostri si sa le aratam copaceii pe care i-am plantat“, a precizat Onut.

Niciun comentariu: