IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 31 martie 2009

ROMULUS MICLEA: „PUTEM LUA TREI PUNCTE LA CONSTANTA, DAR SI UNUL AR FI BUN“


Mijlocasul Politehnicii Iasi, Romulus Miclea, a declarat marti ca este convins ca gruparea din dealul Copoului poate pleca neinvinsa de la Constanta, dupa partida de vineri, cu Farul.
„M-am refacut complet dupa accidentarea suferita in partida de la Vaslui si sunt apt 100%. Vreau sa joc vineri si normal ca imi doresc sa inscriu, dar m-as bucura si daca as da pasa de gol. Important este s-o bagam in ate. Mai putin conteaza cine inscrie. Putem lua trei puncte la Constanta, dar si unul ar fi bun. Partida este foarte importanta pentru noi, dar pentru gazde cred ca este capitala. Daca tinem cont ca formatiile Gloria Bistrita si Pandurii Targu Jiu sunt doua grupari cu multi bani si cu multa putere, inseamna ca noi cu Farul ne batem pentru evitarea ultimului loc retrogradant. Spun asta pentru ca eu consider ca revenirea celor de la Gaz Metan este un simplu foc de paie. Bataia se va da intre noi, Farul, Bistrita si Pandurii“, a declarat Romulus Miclea.
~ntrebat daca se considera „nasul“ dobrogenilor, inscriind aproape de fiecare data in partidele cu Farul Constanta, Miclea a spus ca si-ar dori sa inscrie din nou, dar importante sunt punctele: „Cred ca orice fotbalist cand intra pe teren isi doreste sa inscrie. Nu stiu daca sunt «nasul» Farului. E drept ca am inscris de multe ori impotriva lor, dar cred ca asa a fost sa fie. Am spus si repet, importante sunt punctele, nu sa dea gol Miclea. Nu pot promite ca inscriu din nou, ci ca voi da tot ce am mai bun pentru a pune umarul la victoria Iasului vineri“.

Niciun comentariu: