IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 25 martie 2009

POLI IASI VA FACE APEL LA DECIZIA DE A FI AMENDATA CU 10.000 DE LEI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri ca va ataca prin apel decizia Comisiei de Disciplina prin care clubul din Copou a fost amendat cu suma de 10.000 de lei, acesta acuzand faptul ca nu au fost chemati la comisie.
„Noi le-am counicat celor de la Vaslui ca nu vom sprijini deplasarea galeriei la meciul din etapa a XIX-a. In aceste conditii nu avem cum fi considerati raspunzatori de manifestarea suporterilor. Ei au facut deplasarea pe cont propriu si avem acte in acest sens. Vom face apel la decizia de a fi amendati. Vom trimite toate actele la comisie pentru ca nu mi se pare normal sa platim pentru ceva ce nu am facut, plus ca nu am fost chemati la comisie sa ne aparam“, a declarat Sorin Boca.
Clubul Poli Iasi a fost sanctionat miercuri de Comisia de Disciplina a FRF cu avertisment si amenda de 10.000 de lei, deoarece la partida sustinuta in deplasare în compania echipei FC Vaslui, in etapa a XIX-a a Ligii I, suporterii au aprins si au aruncat torte pe teren.

Niciun comentariu: