IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 24 februarie 2010

PETRE GRIGORAS: „PENTRU A SCOATE UN REZULTAT BUN LA TIMISOARA, TREBUIE SA SUFERIM MULT!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca jucatorii sai au trecut peste euforia victoriei cu Rapid Bucuresti si ca se asteapta la un rezultat pozitiv cu FC Timisoara.
„Am luat doar trei puncte cu Rapid, nu 21, asa ca jucatorii mei au trecut peste euforia acelei victorii. Daca ne uitam la diferenta din clasament dintre noi si locurile retrogradabile, atunci e clar ca nu avem cum sa mai fim euforici. Urmeaza un meci foarte dificil, la Timisoara, cu o echipa care investit foarte mult in ultimii ani, o formatie solida, redutabila pe teren propriu. Pentru a scoate un rezultat bun la Timisoara, trebuie sa suferim mult! Trebuie sa facem un efort maxim si cu un dram de noroc putem scoate un rezultat bun. Mizez pe increderea pe care au capatat-o jucatorii mei dupa victoria cu Rapid si sper ca nu ne vom multumi cu putin. Cred ca jucatorii mei au inteles ca Timisoara nu ne va spune «veniti si luati unul sau trei puncte» doar pentru ca am batut Rapid in prima etapa din retur“, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca reprogramarea meciului a dat peste cap programul de pregatire al echipei: „Nu ne-a cazut bine faptul ca meciul se va juca vineri in loc de sambata. Ma gandesc de-acum sa fac programul echipei avand in vedere faptul ca meciurile noastre pot avea loc de vineri la pranz pana luni seara! Nu e o scuza pentru mine, dar chiar ne-a fost dat peste cap programul de pregatire. Sper ca astfel de reprogramari sa nu se mai faca doar cu patru zile inainte de meci“.

Niciun comentariu: