IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 2 februarie 2010

PETRE GRIGORAS A RENUNTAT LA CRISTIAN EFROS


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat marti ca a renuntat la jucatorul din Republica Moldova, Cristian Efros, venit in probe la gruparea din dealul Copoului.
„Special l-am folosit o repriza in amicalul cu Sibir Novosibirsk pe acest jucator din Republica Moldova, Cristian Efros, pentru a-l vedea cum joaca. Din pacate nu este jucatorul de care am eu nevoie. In aceste conditii, l-am anuntat ca nu avem nevoie de serviciile sale. In ceea ce priveste partida cu formatia rusa, aceasta a fost destul de echilibrata. Cei de la Novosibirsk au jucat destul de dur, aparand astfel si cateva clinciuri, care din fericire s-au stins repede“, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca isi doreste in continuare aducerea a doi-trei jucatori: „E bine ca a venit Onicas, deoarece este un jucator de care aveam nevoie in zona mediana a terenului, acolo unde postul de inchizator era descoperit dupa accidentarea lui Milea si am folosit mai multe improvizatii in finalul turului de campionat. Totusi, pentru a nu avea probleme in retur, trebuie sa mai aducem doi-trei jucatori, pe posturile deficitare. Am vazut ca s-a vorbit de venirea lui Ninu, de la Steaua, la noi. Nu s-a pus niciun moment problema unui asemenea transfer. Avem jucatori pe postul pe care evolueaza Ninu. Eu mi l-as fi dorit de la Steaua pe Andrei Ionescu, insa am inteles ca nu se poate deoarece jucatorul este detinut in coproprietate cu Universitatea Craiova“.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Salut.
Multumesc pentru comment.
Te-am adaugat la Blogroll :D
Numai bine!