IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 2 februarie 2011

ACSMU POLI IASI A PLECAT INTR-UN CANTONAMENT IN ANTALYA


Presedintele demisionar al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat miercuri ca gruparea din dealul Copoului va pleca intr-un stagiu de pregatire in Antalya, unde va disputa cinci meciuri amicale.
„Echipa pleaca intr-un stagiu de pregatire in Antalya, in perioada 3-17 februarie, unde vom disputa cinci meciuri amicale. Astazi (n.r. - miercuri), vom pleca spre Bucuresti, iar maine, (n.r. - joi), cu avionul spre Antalya. Conditiile de cazare si de pregatire vor fi foarte bune. In Antalya, ACSMU Poli Iasi va disputa cinci meciuri amicale, dupa urmatorul program: cu Gornik Zarbze (prima liga din Polonia, pe 5 februarie), cu FK Andijan (prima liga din Uzbekistan, pe 8 februarie), cu FC Nicken (a doua liga din Rusia, pe 10 februarie), cu Nasaf Qarshi (prima liga din Uzbekistan, pe 13 februarie) si cu Pogon Szczecin (a doua liga din Polonia, pe 16 februarie)“, a spus Grigore Sichitiu.
Lotul deplasat de antrenorul Adrian Falub in Turcia este urmatorul: Anghelache, Farcas (portari) – Cretu, Vlaicu, Siminic, Florea (fundasi) - Panc, Patrascu, Cl. Tudor, Gado, Drida, Al. Tene, Danciu, Liuba (mijlocasi) - Herghelegiu, Badic, Kamara, Elek, Ghiceanu, Marin, Lukacs (atacanti).
In ceea ce-l priveste, Grigore Sichitiu a precizat ca misiunea sa ACSMU Poli Iasi s-a incheiat: „Chiar daca mi-am dat demisia, am promis ca voi ajuta clubul pana la plecarea in cantonamentul din Antalya si m-am tinut de cuvant. In aceasta iarna, am adus cativa jucatori valorosi, fara ca Iasul sa dea vreun ban. Cu asta, eu mi-am incheiat mandatul la gruparea ieseana“.

Niciun comentariu: