IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 8 februarie 2011

SEBASTIAN CIOBANU VA PARTICIPA LA O GALA DE BOX LA BELGRAD


Luptatorul de K1 iesean Sebastin Ciobanu a declarat marti ca va participa la data de 25 februarie la Gala de box „Bigger’s Better 4“, de la Belgrad.
„Luna trecuta am primit o oferta sa particip la aceasta gala de la Belgrad. Lumea vede K1-ul ca pe o completare a boxului, asa ca mi s-a parut firesc sa incerc si in aceasta disciplina. Motivat de suma acordata pentru castigator, voi lasa o perioada K1-ul pentru box. Premiul cel mare la Belgrad este de 30.000 de euro. Oricum kick boxing-ul ramane prioritatea mea. Daca voi face meciuri bune la Belgrad, poate ma voi gandi sa continui si in box“, a spus Sebastian Ciobanu.
Antrenorul lui Sebastian Ciobanu, Mihai Constantin, a precizat ca singurul lucru de care se teme la gala de box de la Belgrad este ca nu cumva elevul sau sa-si loveasca adversarul cu piciorul: „Clubul Cotnari-Scorpions are o traditie in box si kick boxing. Nu uitati ca sportive precum Corina Carlescu sau Adina Coceru au castigat deja titluri de campioane la box pentru clubul nostru. Eu cred ca Sebi s-a pregatit bine pentru aceasta gala si cu siguranta va face o figura frumoasa. Singura mea frica este ca nu cumva Sebi sa-i dea vreun picior adversarului!“
La Gala de la Belgrad vor mai participa urmatorii sportivi: Denis Sebastian (Germania – luptator de kickbox), Sebastian Van Thielen (Belgia - thaibox), Sasa Lazic (Serbia - MMA), Damien Trzcinski (Polonia - box), Tsvetan Trashlev (Bulgaria - thaibox), Ivica Bacurin (Croatia - box), Maksym Pediura (Ucraina - box).
Se va lupta in sistem „piramida“, iar castigatorul va participa la marea finala care va avea loc la 16 decembrie, locatia nefiind inca stabilita.
Gala de box „Bigger’s Better 4“ va fi transmisa in direct de Eurosport.

Niciun comentariu: