IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 10 noiembrie 2009

CORNEL BUTA: “CRED CA AM LUAT VIRUSUL AH1N1 DE LA UN COLEG”


Jucatorul Politehnicii Iasi, Cornel Buta,a declarat marti ca a luat virusul AH1N1 din vestiar, de la alt jucator.
“Eu cred ca am luat virusul AH1N1 de la un coleg. Mie mi-a fost rau saptamana trecuta, dar inaintea mea au fost si alti colegi care s-au simtit rau. Dintre toti, eu am fost singurul care a fost la analize si e normal sa se vorbeasca acum numai despre mine ca as avea gripa noua. Initial, mi s-a spus ca am doar o simpla viroza, pentru ca astazi (n.r. – marti) sa mi se comunice de la Spitalul de Boli Infectioase Ia[i ca am gripa AH1N1”, a spus Cornel Buta.
Buta a mai precizat ca se simte mult mai bine si spera ca si colegii sai sa se refaca in cel mai scurt timp: “Saptamana trecuta, cand m-am simtit rau, am stat mai mult in casa si acum mi-am mai revenit. Pot sa spun ca nu mai am temperatura [ imi-a revenit si pofta de mancare. Sper ca si ceilalti colegi ai mei care s-au simtit rau sa-[i revina cat mai repede”.
Jucatorul Cornel Buta a fost diagnosticat marti ca purtator al virusului AH1N1.

Niciun comentariu: