IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 19 iulie 2010

CORNEL BUTA A SEMNAT CU VOLYN LUTSK


Fundasul echipei Poli Iasi, Cornel Buta, a declarat luni ca a semnat un contract pentru o perioada de doi ani cu formatia de prima liga din Ucraina, Volyn Lutsk.
„Am fost si am dat probe saptamana trecuta la fosta mea echipa din Ucraina, Volyn Lutsk. Cei de acolo au fost multumiti de randamentul dat de mine, asa ca am semnat cu cei din Lutsk un contract pentru o perioada de doi ani“, a spus Cornel Buta.
Fostul jucator al Politehnicii Iasi a mai adaugat ca ar fi vrut sa continue la gruparea din dealul Copoului, dar nimeni nu i-a propus acest lucru: „Eu am venit la reunirea lotului echipei Poli Iasi si vroiam sa continui in dealul Copoului. Mi s-a spus ca sunt dorit in continuare la Poli Iasi, dar nimeni nu mi-a facut o propunere concreta. Am si eu o varsta si nu-mi mai pot permite sa pierd mult timpul. Imi pare rau ca am plecat de la Iasi, unde m-am simtit foarte bine, dar asta e“.
Cornel Buta are 33 de ani, evolueaza pe postul de fundas dreapta, si a mai jucat de-a lungul carierei la echipele: FC Brasov (1996-1999, 2001-2002), Dinamo Bucuresti (1999-2000), Rapid Bucuresti (2000-2001, 2003-2004), Progresul Bucuresti (2002-2003), Volyn Lutsk (2004-2005), Pandurii Tg. Jiu (2005-2006) si Politehnica Iasi (2006-2010).

Niciun comentariu: