IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 5 iulie 2010

TRAIAN MARC: „VOI SEMNA CU FC BRASOV“


Prezent luni la reunirea echipei Poli Iasi, portarul Traian Marc a declarat ca s-a inteles cu gruparea FC Brasov, cu care urmeaza sa semneze un contract pentru o perioada de cinci ani.
„Am discutat cu oficialii echipei FC Brasov si voi semna cu aceasta echipa un contract pentru o perioada de cinci ani. Am vorbit si cu cei de la Poli Iasi si urmeaza sa-mi iau actele. Am decis sa renunt la banii pe care ii am de primit de la Iasi, iar in schimb gruparea din dealul Copoului ma va lasa sa plec liber de contract“, a spus Traian Marc.
La reunirea echipei Poli Iasi au fost prezenti 30 de jucatorii. Acestia sunt: Cristian Branet, Traian Marc, Ciprian Manea (FCM Bacau) – portari; Cornel Buta, Cristian Munteanu, Bogdan Straut, Adrian Ilie, Ionut Costache, Bogdan Starton, Adrian Cuciula, Salif Nogo, Alexandru Cretu, Vasilica Mihaes (ambii juniori la Poli Iasi), Gabriel Siminic (Otelul Galati) - fundasi; Cristian Constantin, Cristian Bratu, George Barladeanu, Stojan Ignatov, Nuno Viveiros, Ciprian Milea, Paul Tincu, Alexandru Buhusi, Alexandru Cretu (junior la Poli Iasi) – mijlocasi; Vlad Bujor, Ionut Balba, Lamine Diarrassouba, Clement Palimaru, Catalin Bucur (Concordia Chiajna), Bogdan Bucur (Gaz Metan Targu Mures), Andrei Herghelegiu (junior la Poli Iasi) - atacanti.
Fundasul Milos Mihajlov este asteptat sa ajunga luni seara la Iasi, la fel ca si mijlocasul nigerian Dino Eze, venit de la UTA.

Niciun comentariu: