IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 16 iulie 2010

PAVEL HODEA SI-A DAT DEMISIA DE LA POLI IASI


Vicepresedintele clubului Poli Iasi, Pavel Hodea, a declarat vineri ca si-a dat demisia de la gruparea din dealul Copoului din cauza problemelor cu care se confrunta gruparea din dealul Copoului.
„Am decis sa-mi dau demisia de la Poli Iasi deoarece situatia este foarte grea si nu se face nimic pentru a fi imbunatatita. Eu am vrut sa plec imediat dupa ce echipa a retrogradat, dar domnul Sichitiu m-a rugat sa raman si sa lucrez alaturi de el. In conditiile in care el nu a semnat inca, iar lucrurile merg din rau in mai rau, am decis ca e mai bine sa plec si sa nu incarc organigrama clubului“, a spus Pavel Hodea.
Fostul oficial al formatiei iesene a mai adaugat ca doar o schimbare radicala ar putea duce Politehnica Iasi in lupta pentru promovarea in Liga I: „In momentul de fata, cred ca doar o schimbare radicala la club ar putea duce Politehnica Iasi in lupta pentru promovare. Daca se va merge ca pana acum, va fi foarte greu ca Poli sa revina in prima liga. Vina pentru situatia in care s-a ajuns cred ca o are managementul clubului si situatia economica din Romania. In plus, importul masiv de jucatori din afara Iasului a facut ca Poli sa ajunga in situatia de acum. Eu m-am ocupat de cand am venit la Poli Iasi de formatia a doua a clubului, am adus cinci-sase copii foarte buni si cred ca acolo lucrurile incepeau sa functioneze. Important este sa se mearga pe cresterea de jucatori din pepiniera proprie si nu aducerea de fotbalisti straini“.

Niciun comentariu: