IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 5 decembrie 2009

PETRE GRIGORAS: „NU PUTEM JUCA PRECUM BARCELONA, CAND AVEM JUCATORI DE DIVIZIA B!


Antrenorul formatiei Politehnica iasi, Petre Grigoras, s-a declarat nemultumit de remiza cu Gloria Bistrita.
„Sunt extrem de suparat. Ne-am dorit foarte mult victoria pentru a avea o iarna cat de cat linistita. Am avut cateva ocazii, dar nu am reusit sa marcam. Nu vreau sa caut motive pentru acest semiesec, dar poate nu se stie ce probleme sunt la aceasta echipa. Nu pot spune ca jucatorii nu si-au dorit victoria, dar momentan aceasta este valoarea noastra. Nu putem juca precum Barcelona, cand noi avem jucatori de Divizia B! Vrem la mijlocul clasamentului, dar atat putem deocamdata", a declarat Grigoras.
La finalul meciului, Grigoras a avut un schimb dur de replici cu un suporter, care l-a acuzat ca a distrus echipa si i-a spus ca mai bine ar pleca la Constanta sau la Galati."Vreau sa le spun celor care mananca ce nu se mananca, faptul ca am gasit la Iasi multi jucatori care nu au fata de prima liga. Nu eu am distrus aceasta echipa!", a spus Grigoras, care i-a raspuns fanului ca ramane in continuare la Iasi.

Niciun comentariu: