IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 25 mai 2011

LEO GROZAVU: „AM VENIT PENTRU A PROMOVA IASUL IN LIGA I“


Noul manager general al clubului ACSMU Poli Iasi, Leo Grozavu, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa ca a acceptat sa vina la gruparea din dealul Copoului pentru a promova in Liga I.
„Am venit la Iasi pentru a promova in Liga I. Cel putin la nivel declarativ, am fost asigurat de sprijinul tuturor. Nu pot decat sa sper ca acest sprijin se transpune si in fapte. Iasul trebuie sa revina pe prima scena. Eu am venit mai devreme la club pentru a ma pune la curent cu toate detaliile, dar mandatul meu va incepe practic la sfarsitul campionatului. Deocamdata, echipa are un antrenor pe care il recomanda niste rezultate, dar este prematur sa discutam de banca tehnica. Este posibil orice. La final, vom trage linie si vom putea decide ce antrenor vom avea, ce jucatori vor ramane la echipa, la ce jucatori renuntam si ce aducem. Un lcuru insa este cert: in mandatul meu nu vor mai fi fotbalisti care sa ia bani fara sa joace!“, a spus Leo Grozavu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca sunt semnale ca sezonul viitor ACSMU Poli va juca in Seria I a Ligii a II-a: „Sunt semnale ca in sezonul urmator vom evolua in Seria I a ligii secunde. Acum nu putem spune sigur ce va fi. Dupa ce se vor afla ce echipe retrogradeaza vom sti exact. Eu cred ca vom putea evolua in prima serie“.

Niciun comentariu: