IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 16 iunie 2011

DANIEL PANCU: „DACA IASUL AR FI FOST IN PRIMA LIGA, M-AS FI INTORS LA POLI “


Fotbalistul iesean al echipei Rapid Bucuresti, Daniel Pancu, care s-a prezentat joi la Judecatoria Iasi, pentru a asista la un nou termen din dosarul in care a fost acuzat ca a condus baut, a declarat ca si-ar dori sa-si incheie cariera la Poli Iasi, daca echipa ar fi in prima liga.
„Eu mai am un an de contract cu Rapid si voi continua acolo. Imi doresc ca Poli sa promoveze in noul sezon si, de ce nu, sa-mi inchei cariera de fotbalist acolo. Daca Iasul ar fi fost in prima liga, m-as fi intors la Poli inca de anul trecut”, a spus Daniel Pancu.
In ceea ce priveste procesul, Pancu a precizat ca avocatul sau, Marius Striblea, l-a sfatuit sa nu dea declaratii: „Nu vreau sa dau declaratii la acest termen, dar imi rezerv dreptul de a face afirmatii la termenul urmator de judecata, in prezenta avocatului meu. Martorul pe care l-am propus si care a asistat la cele intamplate nu se afla in Romania si, astfel, nu am avut posibilitatea de a-l contacta. Daca voi reusi, il voi aduce in fata instantei la termenul urmator al procesului”.
Daniel Pancu a fost trimis in judecata pentru conducere sub influenta alcoolului.
Conform anchetatorilor, in noaptea de 21 spre 22 decembrie 2008, in jurul orei 1.20, Pancu se afla la volanul unei masini care rula in zona Nicolina. Un echipaj de Politie a observat ca autoturismul a intrat pe strada Salciilor, desi exista un indicator cu „Accesul interzis“.
Politistii au oprit vehiculul si au inceput sa-l ia la intrebari pe Pancu.
Anchetatorii au afirmat ca fotbalistul a recunoscut initial ca a consumat un litru de vin inainte de a urca la volan.
Politistii au mentionat ca Pancu a fost testat dupa aproape o ora cu aparatul etilotest si a reiesit ca avea o alcoolemie de 1,36 miligrame pe litru alcool pur in aerul expirat.
Dupa preluarea probelor biologice, acesta avea o alcoolemie de 2,30 grame la mie in singe.
Avocatul fotbalistului, Marius Striblea, a contestat in instanta modalitatea in care a fost constatata alcoolemia, acesta precizand ca cei doi politisti nu sunt angajati ai Biroului Rutier.

Niciun comentariu: