IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 22 iunie 2011

MARIUS BACIU: "N-AM VENIT LA IASI SA RUP NORII!"


Noul antrenor al echipei ACSMU Poli Iaşi, Marius Baciu, a declarat miercuri, în cadrul unei conferinţe de presă, că venirea sa la gruparea din dealul Copoului este cea mai mare provocare din cariera sa de tehnician.
„După câteva discuţii purtate cu domnul Grozavu (n.r. – managerul general Leontin Grozavu), mi-a plăcut proiectul prezentat de dumnealui şi am decis să batem palma. Sunt conştient că nu ne va fi deloc uşor, dar un oraş aşa mare ca Iaşul merită echipă în prima ligă. Nu am atât de multă experienţă în cariera de antrenor, dar cred că toţi au început de undeva. Nu pot spune că am venit la Iaşi să rup norii! Obiectivul meu principal este ca Poli Iaşi să promoveze în Liga I. Vreau să avem o echipă competitivă, pentru că este clar că la început vom suferi la capitolul omogenitate. Pe parcus se va rezolva şi această problemă“, a spus Marius Baciu.
Fostul jucător al Stelei a mai precizat că a acceptat propunerea formaţiei ieşene deoarece îşi doreşte să-şi pună în practică ideile sale: „E clar că Iaşul este cea mai mare provocare pentru mine în scurta carieră de antrenor. Aş fi putut începe ca antrenor secund de mai mult timp, dar mi-am dorit să fiu antrenor principal la o echipă unde sâ-mi pot impune viziunile mele despre fotbal. Tocmai de aceea am acceptat oferta venită de la Iaşi“.

Niciun comentariu: