IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 17 septembrie 2011

IONUT POPA: „NE LIPSESTE AGRESIVITATEA"


Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat sâmbătă, la finalul partidei câştigate de formaţia sa, scor 2-0 (2-0), pe teren propriu, cu Callatis Mangalia, că jucătorilor săi le lipseşte agresivitatea specifică unei grupări care trage la promovare.
„Am câştigat, dar nu sunt mulţumit. Mai avem mult de lucrat. Ne lipseşte agresivitatea unei echipe care trage la promovare. Oricum, e bine că suntem acolo, pe podium. Am avut multe ocazii de a marca şi, poate, dacă intrau toate, vorbeam acum de scorul campioantul. Asta e. Mergem înainte“, a spus Ionuţ Popa.
Referitor la portarul Cătălin Popa, pe care îl anunţase ca accidentat pentru acest meci, Popa a precizat că acesta s-a refăcut miraculos: „A fost la Mama Omida şi s-a vindecat!“
De partea cealaltă, tehnicianul oaspeţilor, Marin Barbu, a menţionat că trei echipe se vor bate la promovare în Seria I: „Ca favorite la promovare eu văd Viitorul Constanţa şi Iaşul. Poate şi Delta Tulcea, care nu şi-a spus încă ultimul cuvânt. Oricum, Iaşul fotbalistic este modest la ora actuală. Dacă echipa se va întări, atunci nu vor avea probleme cu promovarea“.

Niciun comentariu: