IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 26 septembrie 2011

PRIMARUL GHEORGHE NICHITA A AMENINTAT CA VA SISTA FINANTAREA ECHIPEI CSMS IASI


Managerul general al formaţiei CSMS Iaşi, Leontin Grozavu, a declarat luni că primarul Iaşului, Gheorghe Nichita, l-a anunţat că va sista finanţarea echipei din dealul Copoului.
„A fost suficientă înfrângerea cu Brăila pentru a face înmormântare! Aşa e în România! E normal să fim cu toţii supăraţi pentru acest eşec, dar asta nu înseamnă că nu ne putem reveni. E adevărat că domnul primar Gheorghe Nichita mi-a spus că, prin Consiliul Local, va sista finanţarea echipei de fotbal! Eu sper, totuşi, să se răzgândească. Dacă vom câştiga următoarele meciuri, nu cred că se va mai discuta despre aşa ceva. Chiar dacă nu am avut un început de campionat strălucit, suntem la două puncte de primul loc. Nu mai spun că dacă vom câştiga la «masa verde», aşa cum ar fi normal, partida cu FC Snagov, am fi la egalitate de puncte cu primul loc. Deci şansele de promovare sunt intacte“, a spus Leo Grozavu.
Oficialul formaţiei ieşene a mai adăugat că e normal să apară discuţii atunci când rezultatele nu sunt pe măsura aşteptărilor: „După înfrângerea de la Brăila, antrenorul a avut o discuţie cu jucătorii, în care s-a vorbit cu cărţile pe faţă. E normal să fie aşa atunci când rezultatele nu sunt cele aşteptate. Şi jucătorii sunt dezamăgiţi şi îşi doresc mai mult“.
După înfrângerea de la Brăila, antrenorul Ionuţ Popa a decis ca jucătorii să intre în cantonament pe termen nelimitat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)))) parca da din banii lui! :))) oricum il doare la basca, ca-s banii nostri!