IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 18 noiembrie 2011

LEO GROZAVU A BATUT UN JUCATOR


Antrenorul echipei CSM Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat joi că managerul formaţiei ieşene Leontin Grozavu l-a lovit pe fotbalistul Narcis Bădic.
„Bădic mi-a spus că la pauza meciului cu Săgeata Năvodari, de sâmbătă, s-a certat cu Leo (n.r. – managerul Leontin Grozavu), iar luni acesta l-a lovit. Am primit şi un telefon de la cineva care m-a întrebat dacă mie mi-ar conveni ca cineva să-mi bată copilul!“, a spus Ionuţ Popa.
Leontin Grozavu a spus că i-a cerut scuze jucătorului pentru gestul său şi că acesta nu a fost respectuos cu el: „A fost un incident cu Bădic, dar mi-am cerut scuze şi cred că s-a rezolvat. Şi jucătorul a greşit fiind nerespectuos cu mine. Nu ştiu dacă chiar l-am lovit! Nu vreau să creez tensiuni în plus înaintea partidei cu Dunărea Galaţi“.

Niciun comentariu: