IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 24 noiembrie 2011

LEO GRZAVU: "E GREU DE CREZUT CA VOI CONTINUA CU CSMS IASI"


Managerul general al CSMS Iaşi, Leontin Grozavu, a declarat joi că nu crede că va mai continua din iarnă la gruparea din dealul Copoului.
„S-au întâmplat multe în ultima perioadă şi tocmai de aceea e greu de crezut că voi continua să rămân la Iaşi. După ultima etapă a turului, va avea loc o şedinţă a Comitetului Director şi de-abia după voi putea spune mai multe. Eu voi răspunde doar pentru ceea ce am făcut eu. Nu voi plăti pentru alţii! Din etapa a doua, nu am mai fost lăsat să conduc clubul!“, a spus Leontin Grozavu.
Oficialul formaţiei ieşene a mai adăugat că echipa ar fi fost pe loc promovabil acum dacă ar fi rămas antrenor Marius Baciu: „Dacă aş fi fost lăsat să conduc acest club şi dacă la echipă rămânea antrenor Marius Baciu, acum echipa ar fi fost pe un loc promovabil. Nu a fost însă aşa şi după partida câştigată la Tulcea, a fost demis Baciu, iar eu nu mi-am mai exercitat drepturile prevăzute în contract“.

Niciun comentariu: