IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 8 decembrie 2009

EXCLUSIV! IOAN ZAPODEANU: „AM DAT IN JUDECAT CLUBUL POLITEHNICA IASI SI CER DECLARAREA FALIMENTULUI!“


Fostul actionar al clubului Politehnica Iasi, Ioan Zapodeanu, a declarat marti, pentru www.czavastin.blogspot.com, ca a dat in judecata clubul din dealul Copoului si a solicitat declararea falimentului clubului.
„ Am dat in judecata clubul Politehnica Iiasi si cer declararea falimentului! Nu se poate sa-si bata joc de mine! Ma plimba de o luna de zile cu vorba. A venit Starica (n.r. – presedintele clubului Politehnica Iasi, Cristian Starica) o singura data si a stat de vorba cu mine si pe urma nimic. I-am spus sa semneze o hartie prin care se obliga sa plateasca, dar n-a semnat-o. Starica si Hodea (n.r. – vicepresedintele clubului Politehnica iasi, Pavel Hodea) mint cand spun ca ne-am inteles. Le-am spus foarte clar: daca nu-mi dau cei 150.000 de euro pana la sfarsitul anului, voi cere despagubiri de 20 de miliarde de lei vechi plus cheltuieli de judecata. Nu-i las sa-si bata joc de mine! Adica eu am fost intelegator si i-am imprumutat cu 150.000 de euro ca sa poata lua licenta, iar ei... Am sesizat si Federatia Romana de Fotbal si Liga Profesionista de Fotbal in legatura cu aceasta datorie“, a spus Ioan Zapodeanu.
Vicepresedintele clubului iesean, Pavel Hodea a precizat ca gruparea din dealul Copoului va plati datoria catre Ioan Zapodeanu pana la sfarsitul anului: „Asa cum am mai spus, aceasta problema se va rezolva. Am vorbit cu actionarii clubului si ii vom da banii pana la sfarsitul anului. Nu se pune problema sa fie declarat falimentul clubului nostru, iar pentru a sesiza Liga si Federatia, domnul Zapodeanu are nevoie de o decizie judecatoreasca. Oricum, nu se va ajunge pana acolo“.

Niciun comentariu: