IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 11 decembrie 2009

PETRE GRIGORAS: „AM PRINDE URZICENIUL INTR-O SITUATIE PROASTA DOAR DACA AR AVEA VREO 15 SUSPENDATI!“


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Petre Grigoras, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca nu crede ca ratarea calificarii in Liga Campionilor de catre Unirea Urziceni reprezinta un avantaj pentru formatia sa.
„Am prinde Urziceniul intr-o situatie proasta doar daca ar avea vreo 15 suspendati! Intr-adevar, ei vin dupa dezamagirea din Liga Campionilor, cand li s-a destramat visul in sase minute, dar asta nu este un avantaj pentru noi. Sa nu uitam ca ei au facut opt puncte in Liga si s-au calificat in primavara Ligii Europa, plus ca sunt convins ca isi vor reveni pana luni, la meciul cu noi. Ei au multi jucatori buni, un antrenor foarte bun, un conducator foarte bun si un patron pe masura“, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca desi Unirea Urziceni este favorita in partida cu echipa, jucatorii sai trebuie sa dea totul pentru a scoate un rezultat bun: „Este un meci foarte dificil, dar nu trebuie sa ne consideram dinainte invinsi. Vreau sa mergem la Urziceni sa dam totul pe teren si, de ce nu, sa scoatem un rezultat bun. Sper sa-i pot mobiliza pe baieti, dat fiind ca este ultima etapa din acest tur de campionat.
La finalul conferintei de presa, Petre Grigoras a tinut sa-si ceara scuze pentru reactia de la finalul partidei cu Gloria Bistrita, cand s-a certat cu un suporter: „M-a deranjat in primul r=nd faptul ca acel suporter mi-a spus ca am distrus echipa. Din cate stiu, Poli Iasi a facut mai multe puncte fata de ultimele doua tururi de campionat, chiar daca nu am adus decat jucatori de Divizia B. Eram foarte suparat ca nu am c=stigat partida cu Gloria Bistrita si de aceea am reactionat. Ar fi trebuit sa ma abtin. De aceea, vrea sa imi cer scuze public vizavi de iesirea pe care am avut-o la finalul partidei“.

Niciun comentariu: