IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 6 decembrie 2009

VASILE SIMIONAS: „SUNTEM MAI SLABI DECAT CEI BUNI, DAR MAI BUNI DECAT CEI SLABI!“


Consultantul sportiv al clubului Politehnica Iasi, Vasile Simionas, a declarat duminica faptul ca gruparea din dealul Copoului merita o clasare la jumatatea ierarhiei.
„In partida cu Gloria Bistrita, chair daca am jucat mai slab, cred ca rezultatul a fost unul mincinos. Cu putina atentie in faza de finalizare, eu cred ca era suficient sa concretizam doar una dintre ocaziile avute de Balba sau Bujor si atunci am fi vorbit despre o victorie. Daca ne uitam rezultatele noastre din acest tur de campionat, vom vedea ca am luat doua puncte cu primele 10 clasate si 16 puncte cu celelalte. Concluzia cred ca este una foarte clara: Suntem mai slabi decat cei buni, dar mai buni decat cei slabi!“, a spus Vasile Simionas.
Oficialul clubului iesean a mai adaugat ca nu i se pare normal ca intr-un campionat de 18 echipe sa retrogradeze patru si ca nu intelege de ce se impune acel barem echipelor care retrogradeaza: „Intr-un campionat cu 18 echipe, nu mi se pare normal sa retrogradeze patru. Uitati-va la italieni, unde retrogradeaza patru, dar au prima liga de 20 de echipe. In plus, nu vad rostul acelui barem de puncte impus echipelor care retrogradeaza. Punand aceste baremuri, din start punem campionatul intern sub umbra incorectitudinii. Este aiurea sa pui un asemenea barem, doar pentru faptul ca o echipa care nu ar mai avea nicio sansa sa scape de la retrogradare ar ceda deliberat unele meciuri. Intr-o discutie purtata cu Gica Hagi, acesta mi-a spus ca un asemenea barem nu exista in nicio tara civilizata. La Poli Iasi nu se pune problema sa nu faca baremul si nici nu sunt un suporter al lui Gheorghe {tefan de la Piatra Neamt, dar chiar nu mi se pare corect sa fim atat de suspiciosi in ceea ce priveste campionatul intern“.

Niciun comentariu: