IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 19 august 2010

ADRIAN AMBROSIE: „ACSMU POLI IASI VA PUTEA ATACA PROMOVAREA IN LIGA I“


Unul dintre fondatorii clubului ACSMU Poli Iasi si fost fotbalist la Poli Iasi, Adrian Ambrosie, a declarat joi ca gruparea nou infiintata ar putea ataca promovarea in Liga I.
„ACSMU Poli Iasi nu va fi afectata de decizia UEFA referitoare la interzicerea promovarii pe o perioada de trei ani pentru anumite cluburi, asa ca va putea ataca promovarea in LIga I. Asocierea dintre Navobi Charity Cup si Tricolorul Breaza este regulamentara, asa ca, daca Farul Constanta si Poli Iasi nu vor avea dreptul de joc in Liga a II-a, noi vom putea evolua in al doilea esalon fotbalistic. Daca ne vom clasa pe o pozitie promovabila, Iasul ar putea fi din nou reprezentat in Liga I. Avem deja o colaborare si cu CS Politehnica si ne dorim ca la aceasta echipa sa joace c=t mai multi fotbalisti din propria pepiniera“, a spus Adrian Ambrosie.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca Grigore Sichitiu urmeaza sa fie presedintele noului club, iar antrenor principal Ionut Popa: „Am discutat cu domnul Sichitiu, care mi-a spus ca in principiu este de acord sa fie presedintele clubului nostru. Domnul Sichitiu va avea libertatea de a numi antrenorul, care ar putea fi domnul Ionut Popa. Eu cred ca vom face o figura frumoasa inca din startul noului sezon“.

2 comentarii:

cristiambro spunea...

Va rog sa faceti corectia urmatoare:comentariul e ok,doar poza este a lui Daniel Zafiris,ce-i drept cel mai bun prieten al lui Adi Ambrosie!
Multumesc,Cristian Ambrosie,fratele lui Adi Ambrosie.

czavastin spunea...

Cu scuzele de rigoare, am facut corectia ceruta.