IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 10 august 2010

POLI IASI AR PUTEA RAMANE FARA PRESEDINTE


Presedintele clubului Poli Iasi, Cristian Starica, a declarat marti ca se gandeste sa renunte la functia detinuta la gruparea din dealul Copoului.
„Ma gandesc sa-mi dau demisia de la Poli Iasi. Fac demersuri sa gasim variante de iesire din impas inca din toamna trecuta, de cand am preluat functia de presedinte la acest club, dar acum imi este mai greu ca oricand. Daca nu reusim sa deblocam cat mai rapid activitatea, nu stiu cum vom putea incepe noul campionat“, a declarat Cristian Starica.
Oficialul iesean a mai adaugat ca spera ca situatia Politehnicii Iasi sa se clarifice in aceasta saptamana. „Am discutat din nou cu actionarii clubului si i-am rugat sa se intruneasca pentru a lua o decizie in privinta clubului. Vreau sa cred ca astazi (n.r. – marti) sau maine (n.r. – miercuri) se va intruni Adunarea Generala a Actionarilor, pentru a se stabili exact ce se va intampla pe viitor cu Poli Iasi. ~n momentul de fata, ne trebuie cel putin un milion de euro pentru a debloca situatia“.

Niciun comentariu: