IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 20 august 2011

MARIUS BACIU: "AM INCEPUT CAMPIONATUL CU UN COSMAR!”


Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Marius Baciu, a declarat, sâmbătă, la finalul partidei pierdute de formaţia sa, scor 1-3 (0-1), pe teren propriu, în faţa formaţiei Dinamo II Bucureşti, că îşi doreşte ca jucătorii săi să treacă repede peste acest "coşmar" şi să lupte pentru promovare.
"Am început campionatul cu un coşmar! Sunt foarte supărat. Trebuie să înţelegem cât mai repede ce greşeli am făcut şi să nu le mai repetăm. Jucătorii mei trebuie să înţeleagă că simpla prezenţă pe teren nu aduce cele trei puncte. Astăzi (n.r. - sâmbătă), a fost un dezastru! Îmi doresc să uităm cât mai repede acest meci şi sper, totuşi, să luptăm pentru promovare", a spus Marius Baciu.
De partea cealaltă, antrenorul Flavius Stoican a precizat că, în ciuda înfrângerii, CSMS Iaşi este una dintre favoritele la promovare: "Noi am venit la Iaşi să facem un meci bun în faţa uneia dintre cele mai bune echipe din serie, pretendentă la promovare. Deşi a pierdut, eu cred că Iaşul are mulţi jucători valoroşi şi în scurt timp va demonstra că are un cuvânt greu de spus în acest campionat. Obiectivul nostru este creşterea de jucători pentru prima echipă a clubului".

Niciun comentariu: