IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 29 august 2011

MARIUS BACIU: „SOARTA MEA A FOST DECISA INAINTE DE INCEPEREA CAMPIONATULUI!“


Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Marius Baciu, a declarat luni că rezilierea contractului său a fost decisă înainte de începerea campionatului.
„Am avut o discuţie de vreo cinci ore cu oficialii clubului, care mi-au propus rezilierea contractului. Motivul principal a fost lipsa mea de experienţă. Sincer, mie mi se pare asta o mare vrăjeală! Ştiau lucrul acesta şi atunci când m-au adus la echipă. Eu cred că soarta mea a fost decisă înainte de începerea campionatului! La Iaşi, practic, eu am pierdut doar un meci şi am fost pus la zid şi judecat de parcă aş fi omorât pe cineva! Şi Bayern Munchen şi AC Milan poate pierde un meci şi nu mai sunt daţi afară antrenorii. Dacă am fi bătut pe Dinamo II acasă şi am fi pierdut la Tulcea, o favorită la promovare, stăteau lucrurile altfel?! Nu e corect ce mi se întâmplă“, a spus Marius Baciu.
Tehnicianul a mai adăugat că CSMS Iaşi are şanse foarte mari să promoveze: „Cu Baciu sau fără Baciu, cu Popa sau fără Popa, CSMS Iaşi trebuie să promoveze! Iaşul are un lot bun, cu băieţi de caracter, care pot promova fără probleme. Eu le mulţumesc pentru modul în care am colaborat şi le doresc multă baftă!“.
Marius Baciu a mai precizat că încă este antrenorul echipei ieşene. „Eu încă nu am acceptat rezilierea contractului, aşa cum au anunţat oficialii clubului. Poate îmi iau vacanţă până în iarnă, cu 2.500 de euro pe lună, atât cât trebuie să-mi dea Iaşul până în iarnă dacă mă dă afară. Chiar nu ştiu ce voi face în continuare. Eu nu am venit pentru bani la Iaşi! Probabil mă voi înţelege cu clubul ieţean şi voi găsi un club care să înţeleagă ideile mele despre fotbal, care nu se vor schimba“, a conchis Marius Baciu.

Niciun comentariu: