IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 3 august 2011

ONOFRAS, DORIT DE CSMS IASI


Managerul general al echipei CSMS Iaşi, Leontin Grozavu, a declarat miercuri că şi-ar dori ca jucătorul Marius Onofraş să evolueze penttru gruparea din dealul Copoului.
„Ne-am dorit ca Onofraş să joace pentru noi. Este un jucător pe care cred că şi l-ar dori multe echipe din România. Marius Onofraş a început fotbalul la Iaşi şi am vrea să se întoarcă acasă şi să pună umărul la promovarea acestei echipe. Dincolo de faptul că este ieşean, Marius este şi un caracter deosebit“, a spus Leontin Grozavu.
Jucătorul a confirmat că i s-a propus o întoarcere la Iaşi, dar a precizat că are şi alte oferte: „Am avut o discuție cu cei de la Iaşi, în care mi s-a propus să mă întorc acasă. Eu sunt ieşean şi sufletul meu va fi mereu alături de Iaşi. Acum sunt în trative cu mai multe echipe din străinătate. Dacă niciuna dintre variantele avute în străinătate nu se va materializa, nu exclud o întoarcere în Copou“.

Niciun comentariu: