IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 5 ianuarie 2011

FALUB NU STIE PE CINE VA CONTA IN RETUR


Antrenorul echipei ACSMU Poli Iasi, Adrian Falub, a declarat miercuri ca nu stie inca pe ce jucatori va conta in returul de campionat.
"La reunirea lotului voi sti mai multe in ceea ce priveste lotul. Inainte de plecarea in vacanta am facut o lista cu posturile deficitare si cu o serie de jucatori pe care mi-i doresc, am inaintat-o conducerii, dar inca nu stiu daca s-a concretizat vreun transfer. Eu sper ca luni sa fie prezenti la reunire si jucatorii doriti“, a spus, Adrian Falub.
Luni, 10 ianuarie, la reunirea lotului va fi prezent si presedintele demisionar Grigore Sichitiu.

Niciun comentariu: