IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 17 ianuarie 2011

SICHITIU RAMANE LA IASI DACA ARE BUGET PENTRU PROMOVARE


Presedintele demisionar al clubului ACSMU Poli Iasi, Grigore Sichitiu, a declarat luni ca ar putea continua la gruparea din dealul Copoului in cazul in care se va asigura un buget care sa permita promovarea in Liga I.
„Incepand de duminica, mi-am incheiat perioada de 30 de zile in care eram obligat sa asigur interimatul in functia de presedinte executiv. Maine (n.r. – marti), urmeaza sa port o serie de discutii cu cei de la club si raman la Iasi daca am un buget cu care sa atac promovarea in Liga I. Altfel, nu are niciun rost sa continui la Iasi“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca pentru a lupta la promovare, ACSMU Poli are nevoie de cativa jucatori de valoare: „Nu voi mai face greseala din vara anului trecut, cand am facut legitimari si nu transferuri. Nu poti merge la vanatoare fara gloante! Eu am discutat cu cativa jucatori de valoare, dar nu vine nimeni pe ochi frumosi. Avem nevoie de cativa jucatori valorosi, mai buni decat cei pe care ii avem noi acum, daca se doreste ca aceasta echipa sa promoveze in Liga I. Nu poti promova cu jucatori care au 500 de euro salariu!“

Niciun comentariu: