IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 21 aprilie 2011

APELUL LUI FALUB: „ARATATI CA SUNTETI BARBATI ADEVARATI!“


Antrenorul echipei ACSMU Poli Iasi, Adrian Falub, a declarat joi, in cadrul unei conferinte de presa, ca asteapta multa determinare din partea elevilor sai in partida din deplasare, cu Petrolul Ploiesti.
"Ne asteapta o partida foarte grea la Ploiesti si sper ca jucatorii sa dea dovada de curaj, de ambitie si de vointa. Cred in continuare in echipa mea si astept de la ei sa arate ca sunt barbati adevarati! Intalnim liderul, o echipa care nu a pierdut nici un punct acasa si care a marcat 22 goluri, primind doar trei. Daca as fi avut la dispozitie lotul cu care ne-am pregatit in aceasta iarna, nu mi-ar fi fost frica de acest meci, dar asa e foarte greu. Din pacate, pana acum, am avut tot timpul probleme de lot si nu am putut sa aliniem acelasi unsprezece in toate partidele. Nu trebuie uitat inca un lucru: Petrolul, pe langa faptul ca are jucatori valorosi si un public entuziast, mai are si un sprijin extrasportiv. A avut foarte multe penalty-uri, pe cand noi nu am avut, iar in meciul cu Ramnicu Valcea am avut un gol perfect valabil si nu a mai spus nimeni nimic", a declarat antrenorul Adrian Falub.

Un comentariu:

Anonim spunea...

....si au aratat, pustii! Bravo's.
Paste linistit tuturor!