IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 29 aprilie 2011

SICHITIU SE DESPARTE OFICIAL DE ACSMU POLI IASI


Presedintele clubului ACSMU Poli Iasi, Griogre Sichitiu, a declarat vineri, in urma unei sedinte a Consiliului Director, ca a decis sa-si incheie pe cale amiabila colaborarea cu gruparea din dealul Copoului.
„Am decis sa-mi reziliez intelegerea cu Iasul pe cale amiabila. Urmeaza ca in zilele urmatoare sa predau tot si sa ne incheiem conturile. Eu am vrut sa intrerupem colaborarea, dar nu vreau sa vorbesc despre motive. Daca cineva de la Iasi va spune ceva, atunci voi vorbi si eu. Daca nu, nu, ramane asa...“, a spus Grigore Sichitiu.
Oficialul formatiei iesene a mai adaugat ca nu-si face griji ca nu va avea unde sa lucreze in continuare: „Cu siguranta vor veni oferte dupa ce imi voi termina colaborarea cu Iasul. ~n momentul de fata, nu am nicio oferta, dar nu-mi fac griji. Telefonul meu va fi deschis pentru oricine dupa ce imi inchei conturile cu Iasul. Pana acum am mai avut oferte, dar nu am putut vorbi despre ele pentru ca aveam o intelegere cu Iasul si asa mi se pare corect“.
Pana la numirea unui nou presedinte, gruparea din dealul Copoului va fi condusa de actualul vicepresedinte Mircea Ursu.

Niciun comentariu: