IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 25 august 2009

ONUT SI-A REZILIAT CONTRACTUL CU POLI IASI


Fotbalistul Bogdan Onut a declarat marti ca si-a reziliat contractul cu formatia Poli Iasi, pe cale amiabila, si urmeaza sa se transfere la o alta echipa.
„In urma unei discutii purtate cu domnul Boca (n.r. – presedintele Sorin Boca) si mi-am reziliat contractul cu Poli Iasi. A fost o decis de comun acord sa reziliem contractul, fara vreo pretentie din partea clubului. Sper acum sa-mi gasesc o echipa la care sa mai joc macar un sezon, pentru ca eu cred ca mai pot evolua cel putin un an. Normal ca regret ca dupa cinci ani petrecuti `n dealul Copoului am plecat de la Iasi pe usa din dos. Este dureros, dar asta e, merge mai departe”, a declarat Bogdan Onut.
Presedintele gruparii iesene, Sorin Boca, a spus ca Poli Iasi nu va avea nicio pretentie materiala de la Onut: „Timp de cinci ani Onut si-a facut datoria fata de noi si mi se pare normal sa-l lasam sa plece la un alt club fara avem pretentii materiale“.

Niciun comentariu: