IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 23 iulie 2012

CLAUDIU TUDOR VA LIPSI INTRE PATRU SI SASE SAPTAMANI

Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat luni că mijlocaşul Claudiu Tudor a suferit o accidentare la umăr, care îl va ţine departe de teren între patru şi şase săptămâni. „De parcă nu erau suficiente câte probleme aveam cu lotul de jucători, s-a mai accidentat şi Claudiu Tudor. Au fost multe momente în meciul Oţelul Galaţi când jucătorii mei au fost călcaţi în picioare, la propriu, dar arbitrul nu a văzut. Şi eu nu am voie să spun nimic ca să nu mă suspende. Medicul echipei la consultat astăzi (n.r. – luni) pe Claudiu Tudor şi mi-a spus că va lipsi între patru şi şase săptămâni“, a spus Ionuţ Popa. Tehnicianul arădean a mai precizat că speră într-o vindecare mai rapidă a mijlocaşului Claudiu Tudor: „Nu-mi pot permite să-l pierd pe Claudiu Tudor atâta timp. Am vorbit cu un prieten la Arad şi sper să-l pot trimite pe Claudiu la el la clinică şi să-l «repare» mai repede. Ţin minte că acum vreo câţiva ani, când s-a accidentat Ionuţ Bâlbă, şi medicii au spus că va lipsi vreo două luni, într-o săptămână a fost vindecat de această persoană din Arad. Sper să reuşească acest lucru şi cu Tudor“.

Niciun comentariu: