IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 26 iulie 2012

IONUT POPA: „NU VOI MAI FACE PE TAMPITU'!“

Antrenorul echipei CSMS Iaşi, Ionuţ Popa, a declarat joi, în cadrul unei conferinţe de presă, că, după ce a primit avertisment scris din partea Comitetului Director, „s-a destupat la minte“ şi nu mai produce „şocuri“ la echipă. „Le mulţumesc celor din Comitetul Director pentru că m-au ajutat să mă destup la minte! Eram cel mai mare tâmpit şi mă certam cu toată lumea pentru echipa asta. Eu ţineam ca orbu’ de bâtă că vreau echipă. Mi s-a spus foarte clar că asta este marfa şi cu asta trebuie să lucrez. Mi s-a spus în faţă să nu mai fac «şocuri» la echipă şi că dacă mai plec o dată s-ar putea să nu mai am, unde să mă mai întorc. Gata, nu voi mai face pe tâmpitu’!“, a spus ionuţ Popa. Pentru partida cu Dinamo Bucureşti, de duminică, din deplasare, Popa a precizat că nu poate conta pe mai mulţi jucători: „Şi-aşa nu avem un lot foarte mare, mai am şi jucători accidentaţi. Pentru partida cu Dinamo, nu voi putea conta pe Ţigănaşu, Straton, Claudiu Tudor şi Mihălăchioaie. În plus, Ciucur şi Keita, chiar dacă s-au pregătit în această săptămână, nu ştiu dacă sunt pregătiţi să facă faţă unui meci întreg“.

Niciun comentariu: