IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 21 iulie 2012

FLORIN PRUNEA: "IONUT POPA RAMANE ANTRENORUL CSMS IASI!"

Preşedintele executiv al CSMS Iaşi, Florin Prunea, a declarat sâmbătă că antrenorul Ionuţ Popa rămâne antrenorul grupării ieşene, fiind sub contract cu formaţia ieşeană. „Ionuţ Popa rămâne antrenorul CSMS Iaşi! El este sub contract cu noi. Am purtat mai multe discuţii cu el şi nu mi-a spus că îşi dă demisia. Nu putem vorbi de un alt antrenor, nici măcar de unulinterimar, atâta timp cât noi avem antrenor. Nu ştiu dacă Ionuţ Popa o să revină. Deocamdată, noi ne gândim doar la meciul cu Oţelul Galaţi de mâine (n.r. – duminică)“, a spus Florin Prunea, care a adăugat că de pregătirea echipei se ocupă antrenorii secunzi Gheroghe Mihali şi Narcis Ciocârlan şi antrenorul cu portarii Benone Dohot. Oficialul formaţiei ieşene a mai adăugat că jucătorii nu au motive să fie afetaţi de plecarea antrenorului: „Nu văd de ce jucătorii ar fi afectaţi de plecarea domnului Popa. Ei sunt jucători profesionişti şi trebuie să-şi facă treaba pentru care sunt plătiţi. Ieri (n.r. - vineri), le-am plătit salariile, deci sunt cu drepturile contractuale la zi. Nu ştiu dacă mai este altă echipă în Liga I să fie cu contractele la zi. Ei trebuie să dea totul pe teren în partida cu Oţelul pentru a lua cele trei puncte“. Antrenorul Ionuţ Popa a părăsit sâmbătă gruparea ieşeană, declarând că nu se va mai întoarce în dealul Copoului.

Niciun comentariu: