IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 22 iulie 2012

UITE POPA, NU E POPA!

Formaţia ieşeană a avut un final de săptămână incandescent, marcat de plecarea şi revenirea spectaculoasă a antrenorului Ionuţ Popa. Sâmbătă, Ionuţ Popa a plecat acasă, la Arad, supărat că s-a renunţat la trei jucători importanţi. Acesta a revenit ieri la echipă, la insistenţele jucătorilor şi fanilor. „Ieri (sâmbătă - n.r.), când am ajuns acasă şi m-a văzut soţia cum vorbesc cu jucătorii, care mă tot sunau, mi-a spus: «Ăştia au nevoie de tine! De ce eşti sadic?! Ştiam că eşti un bun pedagog!“, a fost explicaţia dată de Ionuţ Popa pentru revenirea la echipă.

Niciun comentariu: